Onze klachtenregeling en WKKGZ
Stichting Keurmerk Fysiotherapie
In onze praktijk voor fysiotherapie doen wij er alles aan om onze patiënten en cliënten zo goed mogelijk te helpen en tevreden te stellen. Bent u desondanks toch niet tevreden of heeft u een klacht, verbetervoorstel of tip, spreek ons dan hierover aan. Uw klacht wordt genoteerd op ons klachtenevaluatieformulier en opgenomen in onze interne klachtenprocedure. De klacht wordt zo snel als mogelijk maar minimaal binnen 3 maanden met u afgehandeld. Indien u toch liever uw klacht bespreekt met een onafhankelijk klachtenconsulent dan kunt u contact opnemen door een mail te sturen naar: klacht@keurmerkfysiotherapie.nl.
Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de website van Stichting Keurmerk Fysiotherapie.

WKKGZ
Onze klachtenregeling is onlosmakelijk verbonden met de WKKGZ. Voor meer informatie verwijzen wij u graag de website van WKKGZ.
WGBO
De WGBO is van belang voor iedereen die met medische zorg te maken krijgt. Wanneer een arts een patiënt gaat onderzoeken of behandelen, is sprake van een geneeskundige behandelingsovereenkomst. De wet is bedoeld om de positie te versterken van patiënten die medische zorg nodig hebben. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de website van WGBO.