Klachtenregeling en WKKGZ

In onze praktijk voor fysiotherapie doen wij er alles aan om onze klachten/ patiënten zo goed mogelijk te helpen en tevreden te stellen. Bent u desondanks toch niet tevreden of heeft u een klacht, verbetervoorstel of tip, spreek ons dan hierover aan. Uw klacht wordt genoteerd op ons klachtenevaluatieformulier en opgenomen in onze interne klachtenprocedure. De klacht wordt zo snel als mogelijk maar minimaal binnen 3 maanden met u afgehandeld. Indien u toch liever uw klacht bespreekt met een onafhankelijk klachtenconsulent dan kunt u contact opnemen door een mail te sturen naar: klacht@keurmerkfysiotherapie.nl.

Een van de klachtenconsulenten van het Keurmerk Fysiotherapie neemt dan contact met u op en zal proberen samen met u en uw fysiotherapeut tot een goede oplossing te komen.

Onze klachtenregeling is onlosmakelijk verbonden met de WKKGZ. Voor meer informatie verwijzen wij u graag de website van WKKGZ.